AUPARK
BRATISLAVA
TOWER 115
BRATISLAVA
RELAXX
BRATISLAVA
CENTRAL
BRATISLAVA
BORY MALL
BRATISLAVA
AUPARK
ŽILINA
AUPARK
KOŠICE
FORUM
POPRAD

Články

Cvik na dnes - Čelný drep s kettlebellmi
Pridané: 17.03.2014 | Kategórie: Fitnes

Čelný drep s Kettlebellmi (Kettlebell front squat)

Drep vpredu resp. čelný drep je technickejšou verziou drepu vzadu. Je to komplexný cvik, pri ktorom sa zapájajú najmä svaly stehien a sedacie svaly. Cieľom tohto cviku je posilnenie dolných končatín a svalov trupu. Dôležité je správne prevedenie a technika dýchania.

Príprava: Držte dva Kettlebelly v prednej časti ramien, každý pri ramene a blízko tela. Postavte sa s nohami na šírku ramien, alebo o niečo širšie.

Prevedenie: Kolená vysúvajte mierne dopredu tak, aby ste zároveň mohli ohnúť boky smerom vzad. Chrbát je pevný, kolená udržiavajú rovnaký smer ako nohy. Zostup do stehien je rovnobežný s podlahou. Rozšírte kolená a boky, kým nohy sú rovné. Vráťte sa a opakujte.

Zápästia podporujúce Kettlebelly držte priamo. Pozerajte sa smerom dopredu, chrbát držte rovno, hrudník je stále vystretý, ruky priamo a do strán, chodidlá sú pevne na podlahe. Váha je rovnomerne rozložená po celej dĺžke chodidla. Kolená by mali ukazovať rovnakým smerom ako nohy.

Pozrite si VIDEO


 http://magis.to/IU8RKwMHHDI2ThZiCzE

 


 

 

Často navštevované

Rozvrhy a Rezervácie
Zoznam služieb
Novinky
Tréneri a inštruktori
Kontakt
Cenník
Zumba
Prevádzkový poriadok

Mapa stránky

Golem Club odporúča

Novefitness.cz

www.golemclub.sk © PREMIUM FIT s.r.o.
Všetky práva vyhradené.
Vytvorila spoločnosť Plat4M