AUPARK
BRATISLAVA
TOWER 115
BRATISLAVA
RELAXX
BRATISLAVA
CENTRAL
BRATISLAVA
BORY MALL
BRATISLAVA
AUPARK
ŽILINA
AUPARK
KOŠICE
FORUM
POPRAD

Články

Drepy nielen na stehná
Pridané: 07.07.2014 | Kategórie: Fitnes

Cvik je určený a rozvíja svalstvo dolných končatín najmä v oblastí stehien( štvorhlavý sval stehna, dovjhavý sval stehna) a sedacích svalov. Okrem nich však zapája takmer všetky svaly na tele, pozitívne vplýva na obehovú sústavu, pomáha rozšíriť hrudník a tým zväčšiť objem pľúc. Prevedenie cviku s chodidlami v základnom postoji na širku ramien alebo bedier, v prehnutom chrbte v nádychu pustíme do drepu minimílne do vodorovnej polohy stehien s podľahou a vo výdychu sa vracieme do vystretých, nie prepnutých nôh. Vyvarujte sa najčastejších chýb, prenášania váhy na špičku chodidla (váhu smerujte na päty), nedodržanie dráhy kolena v smere osi špičky chodidla, nespávnemu dýchaniu počas cviku a najmä veľkej váhy na úkor techniky prevedenia cviku pri ktorom hrozia vážne zranenia kĺbov a svalov.

Video si pozrite TU:



 

Často navštevované

Rozvrhy a Rezervácie
Zoznam služieb
Novinky
Tréneri a inštruktori
Kontakt
Cenník
Zumba
Prevádzkový poriadok

Mapa stránky

Golem Club odporúča

Novefitness.cz

www.golemclub.sk © PREMIUM FIT s.r.o.
Všetky práva vyhradené.
Vytvorila spoločnosť Plat4M