AUPARK
BRATISLAVA
TOWER 115
BRATISLAVA
RELAXX
BRATISLAVA
CENTRAL
BRATISLAVA
BORY MALL
BRATISLAVA
AUPARK
ŽILINA
AUPARK
KOŠICE
FORUM
POPRAD

Články

Spestrite si kliky
Pridané: 15.07.2014 | Kategórie: Fitnes

Východisková poloha: vzpor ležmo, ruky vystreté na podložke, chodidlá v TRX, plecia aktívne stiahnuté dole, lopatky smerujú k panve, hlava v predĺžení trupu

Konečná poloha: 1. časť – podpor ležmo

                         2. časť – vzpor ležmo, kolená pritiahnuté k hrudníku

Priebeh pohybu: plynulým, kontrolovaným pohybom pokrčiť lakte, spustiť trup dole, návrat do východiskovej polohy a pritiahnuť kolená k hrudníku, pri súčasnom udržaní správneho postavenia ramien, lopatiek, hlavy a aktívneho zapojenia core

Dýchanie: pri spustení trupu dole nádych, pri návrate nahor s pritiahnutím kolien výdych

Najčastejšie chyby: panva a trup nie sú v rovine, neaktivita brušných svalov, nesprávne postavenie  ramien, pliec a lopatiek, predklon alebo záklon hlavy, zadržaný dych

Zaťažované svaly: prsné svaly, triceps, ramená, brušné svaly, fixátory lopatiek, svaly chrbta

Cieľ: posilnenie prsných svalov, paží, svalov chrbta, brušných svalov, rovnováha, koordinácia, stabilizácia chrbtice a panvy

 

VIDEO si pozrite TU: 


 

 

 

Často navštevované

Rozvrhy a Rezervácie
Zoznam služieb
Novinky
Tréneri a inštruktori
Kontakt
Cenník
Zumba
Prevádzkový poriadok

Mapa stránky

Golem Club odporúča

Novefitness.cz

www.golemclub.sk © PREMIUM FIT s.r.o.
Všetky práva vyhradené.
Vytvorila spoločnosť Plat4M