AUPARK
BRATISLAVA
TOWER 115
BRATISLAVA
EUROVEA
BRATISLAVA
CENTRAL
BRATISLAVA
BORY MALL
BRATISLAVA
AUPARK
ŽILINA
AUPARK
KOŠICE
FORUM
POPRAD

Články

SUMO Mŕtvy ťah
Pridané: 25.05.2016 | Kategórie: Fitnes

SUMO MŔTVY ŤAH

Sumo Mŕtvy ťah je jednou z modifikácií základného cviku. Ako už mnohí z vás určite viete, hlavný rozdiel oproti klasickému mŕtvemu ťahu je v postoji.

Správna technika

Postoj by mal byť širšií, ako je šírka ramien. Špičky nôh mierne vytočené smerom von.

Činku potom tak držíme  ,,medzi nohami,, a  volíme tým pomerne úzky úchop. U tejto  modifikácii mŕtveho ťahu platí základné pravidlo že, chrbát musí byť rovný respektíve vystretý po celú dobu vykonávania cviku, nesmie sa teda zadok ,,zaguľatiť,, ani prehýbať.

Činku sa samozrejme snažíme držať čo najbližšie pri tele.

Zmenou postavenia, samozrejme zmeníme aj zaťažovanie svalových partií.

Pri tomto cviku pracujú hlavne hamstringy, kvadricepsy (predovšetkým ich vnútorná strana) ale aj svaly spodnej časti chrbta.

Pri väčších váhach by sme odporučili používať powerlifterský opasok.

Pre cvičencov ktorí majú problémy s bedrovou chrbticou  sú sumo mŕtve ťahy vhodnejšie, než klasické mŕtve ťahy.

Vďaka odľahčeniu chrbtu budeme schopní dvíhať väčšia váhy. Treba byť opatrný, správna technika by mala byť vždy na prvom mieste.

VIDEO si pozrite TU  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Často navštevované

Rozvrhy a Rezervácie
Zoznam služieb
Novinky
Tréneri a inštruktori
Kontakt
Cenník
Zumba
Prevádzkový poriadok

Mapa stránky

Golem Club odporúča

Novefitness.cz

www.golemclub.sk © PREMIUM FIT s.r.o.
Všetky práva vyhradené.
Vytvorila spoločnosť Plat4M