AUPARK
BRATISLAVA
TOWER 115
BRATISLAVA
RELAXX
BRATISLAVA
CENTRAL
BRATISLAVA
BORY MALL
BRATISLAVA
AUPARK
ŽILINA
AUPARK
KOŠICE
FORUM
POPRAD

Články

Vypracujte si dokonalé stehná a zadok!
Pridané: 23.04.2014 | Kategórie: Fitnes

Výpad vzad

Výpad vzad je cvik vykonávaný dolnými končatinami a zapájame pri ňom hlavne svaly v oblasti stehna a sedacie svaly. Pri cvičení je dôležité správne technické prevedenie cviku .

Príprava na výpad

Vzpriamený postoj s chodidlami umiestnenými na šírku bedier. Počas celého cvičenia je váha tela pevne na oboch nohách. Ruky môžu byt umiestnené v bok alebo v predpažení, pre sťaženie cviku môžeme vykonávať s uchopením dlhej činky , aquahitu , powerbagu , kettlebellu alebo rôznych iných pomôcok. (ukážka vo videu)

Prevedenie

Zo základného postavenie vykročiť dlhým krokom vzad, výkročná noha sa pokladá na špičku a v tejto pozícii panva smeruje priamo nadol. Trup je celý čas vzpriamený. Koleno nesmie prebiehať cez úroveň špičky a vybočovať do vnútornej ani vonkajšej strany. Klesajte kolenom zadnej nohy tesne nad zem, prípadne vykonajte krátky dotyk kolena o zem a vykročte späť do základného postavenia. Opakujte striedavo ľavou a pravou nohou.

Dôležité je vykonať primeraný počet opakovaní aby po celý čas bola dodržaná správna technika vykonávania

 

Autori: Milan Bališ, Michal Haršányi

 

Video si pozrite TU:

http://www.magisto.com/album/video/OCIuTEFeREU5JyUGDmEwCXp3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Často navštevované

Rozvrhy a Rezervácie
Zoznam služieb
Novinky
Tréneri a inštruktori
Kontakt
Cenník
Zumba
Prevádzkový poriadok

Mapa stránky

Golem Club odporúča

Novefitness.cz

www.golemclub.sk © PREMIUM FIT s.r.o.
Všetky práva vyhradené.
Vytvorila spoločnosť Plat4M