AUPARK
BRATISLAVA
TOWER 115
BRATISLAVA
RELAXX
BRATISLAVA
CENTRAL
BRATISLAVA
BORY MALL
BRATISLAVA
AUPARK
ŽILINA
AUPARK
KOŠICE
FORUM
POPRAD

Články

Vznosy vo vise - Toes To Bar
Pridané: 13.07.2015 | Kategórie: Fitnes

Vznosy vo vise

Toes to bar

        

Vznosy vo vise alebo v anglickej terminológii cvik známy pod názvom toes to bar (TTB) je cvik podľa mnohých ľudí určený na posilnenie brušných svalov. Ale ako uvidíme nižšie, tak sa pri danom pohybe zapojujú nielen „svaly brucha“, ale aj množstvo iných svalov.

 Pri tomto cviku sa v prvej fáze zdvihu (zdvih nôh) zapájajú tieto svaly: m. iliopsoas, m. rectus femoris, m. tensor fasciae latae a v druhej fáze (priblíženie lonovej kosti k hrudníku) tieto svaly: m. rectus abdominis, m. obliquus externus abdominus.

Prevedenie:           1.           Zaveste sa na hrazdu s natiahnutými pažami

2.           Snažte sa zodvihnúť mierne pokrčené nohy až ku hrazde

3.           Nohy pomaly spúšťajte do štartovej pozície

4.           Pri zdvihu je nádych a pri návrate nasleduje výdych

 

Pri tomto cviku je veľmi dôležité dodržiavať správnu techniku. Preto je potrebné, aby nedochádzalo k tzv. hojdaniu sa na hrazde. Tento cvik je preto určený hlavne pre skúsenejších a  zdatnejších cvičencov.

V prípade, že bude cvik vykonávať menej skúsený človek, tak je vhodné aby využil techniku, pri ktorej zdvíha (priťahuje) k hrudníku kolená, čiže ide o cvik v anglickej terminológii známy ako knees to elbows.

POZRITE SI VIDEO TU:    (http://magis.to/4lMBxCkW)

 

Mgr. Michal Bezecný, Michael Miklo

 

 

 

Často navštevované

Rozvrhy a Rezervácie
Zoznam služieb
Novinky
Tréneri a inštruktori
Kontakt
Cenník
Zumba
Prevádzkový poriadok

Mapa stránky

Golem Club odporúča

Novefitness.cz

www.golemclub.sk © PREMIUM FIT s.r.o.
Všetky práva vyhradené.
Vytvorila spoločnosť Plat4M