MOBILITY & FLEXIBILITY  WORKOUT“  je tou správnou cestou pre vás.

Mobilitou myslíme dostatočný rozsah pohyblivosti všetkých kĺbov.

Cieľom tréningu je aktivovať svaly, ktoré sú vypojené v dôsledku nesprávnych pohybových stereotypov,“ „Sú tri oblasti, ktoré treba primárne mobilizovať „členky, panvu a ramená“ a tým dosiahnuť maximálnu funkčnosť, flexibilitu a agilitu vášho tela.

Zaradením tohto tréningu dosiahnete nie len maximálnu efektivitu pohybu a zvýšite výkon a to nie len pri silových tréningoch, ale komplexne sa dostaví aj

 

  • Zvýšený rozsah pohybov kĺbov
  • Zlepšený koncový rozsah koordinácie pohybu a pevnosti
  • Vylepšené mazanie kĺbov
  • Dramaticky zlepšuje povedomie, koordináciu a agilitu tela
  • Zvýšená pevnosť väzov a spojivového tkaniva
  • Zvýšená vlastnosť a odolnosť voči poraneniu
  • Dramatické zlepšenie posturálu
  • Zvýšená silová a atletická pohybová zručnosť

Narábajte s vašim telom zodpovedne a zvoľte pre neho tú najlepšiu cestu k správneho pohybu a zvýšte kvalitu nielen vášho cvičenia, ale aj života.