/www.golemclub.sk/storage/app/uploads/public/681/4bc/832/6814bc832369c139325208.jpg)
--- OTVÁRAME Golem Club RELAXX a Golem Club BORY ---
Milí GOLEMÁCI,
veľmi sa tešíme, že vám môžeme oznámiť dobrú správu! OTVÁRAME už aj Golem Club RELAXX a Golem Club BORY.
GOLEM CLUB BORY
- Otvárame od 24.5.2021
- Bazén + wellness bez nutnosti rezervácie
- O vaše passy neprídete a ich platnosť bude AUTOMATICKY PREDĹŽENÁ o počet dní, o ktoré ste prišli počas uzatvorenia prevádzky od 24.5.
- Platnosť passu si môžete overiť po prihlásení do vášho Golem konta na našom webe v sekcii PRIHLÁSENIE/REGISTRÁCIA, na samoobslužných KIOSKOCH v prevádzkach alebo v Golem mobilnej aplikácii
- V prípade otázok nás kontaktujte na bory@golemclub.sk
GOLEM CLUB RELAXX
- Otvárame od 31.5.2021
- Platnosť členstiev bude AUTOMATICKY PREDĹŽENÁ o počet dní, o ktoré ste prišli počas uzatvorenia prevádzky od 31.5.
- V prípade otázok nás kontaktujte na relaxx@golemclub.sk
--------------
EN VERSION
--------------
--- WE ARE OPENING Golem Club RELAXX and Golem Club BORY ---
DEAR GOLEM MEMBERS,
We are excited to finally share some good news! WE ARE OPENING Golem Club RELAXX and Golem Club BORY.
GOLEM CLUB BORY
- We are opening from 24.5.2021
- Pool + wellness without reservation
- You will not lose your passes and their validity will be AUTOMATICALLY EXTENDED by the number of days you lost during the closure of the operation from 24.5.
- You can verify the validity of the pass by logging in to your Golem account on our website in the LOGIN / REGISTRATION section, on self-service KIOSKS in operations or in the Golem mobile application.
- If you have any questions, please contact us at bory@golemclub.sk
GOLEM CLUB RELAXX
- We are opening from 31.5.2021
- The validity of memberships will be AUTOMATICALLY EXTENDED by the number of days you lost during the closure of the operation from 31.5.
- If you have any questions, please contact us at relaxx@golemclub.sk
------------------------------------------------------------------------------
od 17.5.2021 pre vás OTVÁRAME vybrané prevádzky v obmedzenom režime.
PROSÍME, ABY STE SI POZORNE PREČÍTALI INFORMÁCIE NIŽŠIE, podľa ktorých je potrebné postupovať, aby ste sa k nám komfortne dostali cvičiť, plávať či do wellnessu :)
KTORÉ PREVÁDZKY BUDÚ OTVORENÉ?
- Golem Club AUPARK
- Golem Club RELAXX
- Golem Club BORY
- Golem Club CENTRAL
- Golem Club AVION
- fyzio&rhb AVION
- Golem Club TOWER 115
- Golem Club MARTIN
- Golem Club ŽILINA
- Golem Club KOŠICE
- Golem Club POPRAD
AKÉ BUDÚ OTVÁRACIE HODINY?
- Otvorené prevádzky budú od PONDELKA do NEDELE
- Pracovný týždeň 6:00 - 22:00
- Víkendy 8:00 - 22:00
AKÉ SÚ PODMIENKY PRE VSTUP?
- Bez potreby rezervácie (okrem skupinových cvičení - viac info o skupinovkách nižšie)
- Platný pass
- Žiadame vás o dodržiavanie nasledovných opatrení:
- prekrytie horných dýchacích ciest na recepcii (respirátor)
- pri výkone športu nie je potrebné mať prekryté horné dýchacie cesty
- dezinfekcia rúk pri vstupe do prevádzky
- dezinfekcie dotykových plôch po cvičení
- dodržiavanie odstupov min. 2m
KTORÉ SLUŽBY JE MOŽNÉ VYUŽIŤ?
- Fitnes – ✅
- Bazén – ✅
- Šatne/sprchy - ✅
- Wellness – ✅
- Skup. cvičenia – ✅
- Squash – ✅
- Solárium – ✅
- Masáže – ✅
- fyzio&rhb Avion
- Golem Club Aupark
- Golem Club Central
- Golem Club Bory (od 24.5.)
- Golem Club Relaxx (od 31.5.)
BUDÚ SA PREDLŽOVAŤ ZAKÚPENÉ PASSY?
- O vaše passy neprídete a ich platnosť bude AUTOMATICKY PREDĹŽENÁ o počet dní, o ktoré ste prišli počas uzatvorenia našich prevádzok
- Platnosť passu si môžete overiť po prihlásení do vášho Golem konta na našom webe v sekcii PRIHLÁSENIE/REGISTRÁCIA, na samoobslužných KIOSKOCH v prevádzkach alebo v Golem mobilnej aplikácii
- V prípade otázok kontaktujte priamo prevádzku, ktorú navštevujete:
- Golem Club AUPARK - aupark@golemclub.sk
- Golem Club CENTRAL - central@golemclub.sk
- Golem Club AVION - avion@golemclub.sk
- fyzio&rhb AVION - rehabilitacia@golemclub.sk
- Golem Club TOWER 115 - tower115@golemclub.sk
- Golem Club MARTIN - martin@golemclub.sk
- Golem Club ŽILLINA - zilina@golemclub.sk
- Golem Club KOŠICE - kosice@golemclub.sk
- Golem Club POPRAD - poprad@golemclub.sk
BUDÚ K DISPOZÍCII SKUPINOVÉ CVIČENIA?
- ÁNO skupinové cvičenia je možné absolvovať
- Počet miest na skupinové cvičenia je obmedzený
- Je potrebné sa vopred ONLINE rezervovať na našom webe na vybranej prevádzke
- Je potrebné používať vlastnú podložku na cvičenie
JE MOŽNOSŤ VSTUPU NA BAZÉN A DO WELLNESS?
- ÁNO bazén a wellness v Golem Clube CENTRAL bude otvorený (Golem Club BORY od 24.5.)
- Kapacity na vstup sú obmedzené
- Klientom Golem Clubu CENTRAL automaticky predlžujeme SWIM aj WELNESS PASSY (Golem Club BORY od 24.5.)
- Čas v bazéne a wellness je skrátený na 60 min (nepočíta sa čas strávený v šatni)
- Prekročenie časového limitu je spoplatnené v zmysle platného cenníka
MÔŽEM TRÉNOVAŤ S MOJIM OSOBNÝM TRÉNEROM?
- Tréningy s osobným trénerom sú POVOLENÉ
- Tréningy s osobným trénerom je potrebné si dohodnúť vopred individuálne s vybraným trénerom
-------------------------
EN VERSION
-------------------------
DEAR GOLEM MEMBERS,
from 17.5.2021 WE OPEN selected facilities in a limited mode for you.
PLEASE READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY, it is necessary to follow in order to exercise, swim or go to the wellness in our facilities comfortably :)
WHICH FACILITIES WILL BE OPEN?
We open all facilities except Golem Club RELAXX and BORY MALL.
• Golem Club AUPARK
• Golem Club CENTRAL
• Golem Club AVION
• fyzio&rhb AVION
• Golem Club TOWER 115
• Golem Club MARTIN
• Golem Club ŽILINA
• Golem Club KOŠICE
• Golem Club POPRAD
WHAT ARE THE OPENING HOURS?
• Facilities will be open from MONDAY to SUNDAY
• Workweek 6:00 - 22:00
• Weekends 8:00 - 22:00
WHAT ARE THE CONDITIONS FOR ENTRY?
• No need for a reservation (except for group exercises - more info about group exercises below)
• Valid pass
• We ask you to observe the following measures:
- covering the upper airways at the reception (respirator)
- it is not necessary to cover your upper airways during exercising
- ohand disinfection upon entry into the facility
- odisinfection of touched surfaces
- social distancing ( at least 3m )
WHICH SERVICES WILL BE AVAILABLE?
• Fitness - ✅
• Pool - ✅
• Changing rooms / showers - ✅
• Wellness - ✅
• Group exercises - ✅
• Squash - ✅
• Solarium - ✅
• Massages - ✅ only fyzio&rhb Avion
- rehabilitacia@golemclub.sk
- 0917 508 646
WILL PURCHASED PASSES BE EXTENDED?
• You will not lose your passes and their validity will be AUTOMATICALLY EXTENDED by the number of days you lost during the closure of our facilities (except Bory Mall PASS - we DO NOT EXTEND these passes and their validity is still suspended)
• You can verify the validity of the pass by logging in to your Golem account on our website in the LOGIN / REGISTRATION section, at self-service KIOSKS in our facilities or in your Golem App.
• If you have any questions, please contact the facility you are visiting directly:
- Golem Club AUPARK - aupark@golemclub.sk
- Golem Club CENTRAL - central@golemclub.sk
- Golem Club AVION - avion@golemclub.sk
- fyzio&rhb AVION - rehabilitacia@golemclub.sk
- Golem Club TOWER 115 - tower115@golemclub.sk
- Golem Club MARTIN - martin@golemclub.sk
- Golem Club ŽILLINA - zilina@golemclub.sk
- Golem Club KOŠICE - kosice@golemclub.sk
- Golem Club POPRAD - poprad@golemclub.sk
WILL GROUP EXERCISES BE AVAILABLE?
• YES it is possible to attend group exercises
• The number of places for group exercises is limited
• It is necessary to book ONLINE in advance on our website at the selected facility
• It is necessary to use your own exercise mat
IS IT POSSIBLE TO ENTER THE SWIMMING POOL AND WELLNESS?
• YES swimming pool and wellness in Golem Club CENTRAL will be open (swimming pool and wellness Golem Club BORY remains closed)
• The entry is limited
• We automatically extend SWIM and WELNESS PASSES for Golem Club CENTRAL clients
• Time in the pool and wellness is reduced to 60 minutes (time spent in the locker room does not count)
• Exceeding the time limit is charged in accordance with the valid price list
CAN I TRAIN WITH MY PERSONAL TRAINER?
• Trainings with a personal trainer are ALLOWED
• Trainings with a personal trainer must be arranged in advance individually with the selected trainer
WHAT IF I AM A CLIENT OF GOLEM CLUB RELAXX OR GOLEM CLUBY BORY?
• In case you are interested in visiting another facility, the extension of your pass / membership will be assessed individually
• Please contact your facility
• Relaxx client - relaxx@golemclub.sk
• Bory client - bory@golemclub.sk